Friday, January 10, 2014

Santa amazed me this year!

Finally, I found time to write you about Santa's presend this year! As a huge fan of Stephen King, I made a goal from 2014 and now on, among others: to read all of his books! I have only red 16 and he has wrote about 76!...So Santa learned about this goal of mine and brought me 3 books of him, to expand my collection more. Hope some day I collect them all! Also, he brought me some model constractions that I love, The Effel Tower&the Statue of Liberty. 
Thank you Santa!!!

Επιτέλους, βρήκα χρόνο να σας γράψω για το δώρο το Άγιου Βασίλη! Σαν μεγάλη φαν του Stephen King κι εγώ, έθεσα έναν στόχο από το 2014 και πλέον, ανάμεσα σε άλλους: να διαβάσω όλα τα βιβλία του! Έχω διαβάσει μόνο 16 και έχει γράψει περίπου 76!... Οπότε ο Άγιος Βασίλης έμαθε για αυτόν τον στόχο μου και μου έφερε 3 βιβλία του, για να επεκτείνω την συλλογή μου. Ελπίζω μία μέρα να τα συγκεντρώσω όλα! Επίσης μου έφερε και δύο κατασκευές μοντελισμού που μου αρέσουν, τον Πύργο του Άιφελ και το Άγαλμα της Ελευθερίας. Σε ευχαριστώ Άγιε Βασίλη!





No comments:

Post a Comment